Het verminderen van de CO2-uitstoot zet organisaties onder druk in een tijd waarin onzekerheid heerst en financiële prestaties van vitaal belang zijn. Maar vooraanstaande leiders in duurzaam ondernemen weten dat als ze nu actie ondernemen, zelfs als dat op kortetermijnkosten met zich meebrengt, hen dat op de lange termijn een betere positie zal opleveren. Ze wachten niet het perfecte moment af om actie te ondernemen, omdat ze weten dat hoe eerder ze beginnen, hoe groter de voordelen zullen zijn.
Leiders in duurzaam ondernemen lopen vooruit op veranderende regelgeving door de CO2-uitstoot te verminderen voor regelgeving dit vereist en zorgen ervoor dat ze over de relevante gegevens beschikken om beslissingen te nemen. Energiestrategie is een snelle manier om concurrerend, winstgevend en duurzaam te zijn, en veel organisaties profiteren optimaal van groene financieringsopties om een concurrentievoordeel te behalen. Ze geloven dat duurzaamheid een zaak van iedereen is, maar weten dat ze het niet alleen kunnen doen en omarmen partnerschappen, samenwerking en de hulp van externe deskundigen.
Er is geen tijd te verliezen als het gaat om decarbonisatie en het aanpakken van andere duurzaamheidskwesties. De wetenschap is duidelijk en het politieke landschap is veranderd en weerspiegelt dat. U moet nu in actie komen om de dreigende regelgeving voor te blijven, te reageren op de eisen vanuit de markt en de maatschappij, het merkimago te verbeteren en een positieve bijdrage te leveren aan lokale gemeenschappen. Dat alles zal u helpen succesvol te zijn met uw bredere bedrijfsdoelstellingen en uw organisatie op de lange termijn robuuster, concurrerender en duurzamer maken.
We zijn er trots op organisaties over de hele wereld bij te staan bij het realiseren van hun CO2- neutraliteitsdoelstelling en hen te helpen een duurzaam bedrijf op te bouwen. Door onze expertise, commerciële strategie en hernieuwbare technologieën ondersteunen we bedrijven bij het aanpakken van duurzaamheid en decarbonisatie om hun toekomstige groei te verzekeren en tegelijkertijd de behoeften van profijt en de planeet in evenwicht te brengen. In dit boekje delen we casestudy’s met enkele manieren waarop we onze klanten bijstaan in hun streven naar CO2-neutraliteit.
Meld u aan om onze driemaandelijkse nieuwsbrieven te ontvangen:
Door een formulier in te vullen, gaat u akkoord met de verwerking van uw persoonsgegevens door Centrica Business Solutions zoals beschreven in het Privacybeleid. Centrica Business Solutions stuurt u regelmatig een nieuwsbrief en ander marketingmateriaal waarvan wij denken dat het voor u relevant is. U kunt zich hiervoor op elk moment afmelden.