Enkele wereldwijd befaamde CEO's en merken beweren overtuigd te blijven vasthouden aan hun eerder gelanceerde plannen voor CO2-neutraliteit. COVID-19 heeft die ambities niet gekelderd, maar integendeel nog meer belangstelling gewekt bij publiek, investeerders en aandeelhouders die nu druk uitoefenen op de ondernemingen om deze nieuwe koers te handhaven.
Het blijft alsnog vaak een uitdaging om ambitieuze doelstellingen hard te maken: bedrijven die er niet in slagen echte vooruitgang te boeken, beginnen meer druk te ondervinden van stakeholders en van de hieruit resulterende erosie van hun merkwaarde.
In onze nieuwe handleiding leggen we uit:
Heeft u vragen? Wenst u wat advies om uw eigen traject te starten? Neem dan contact op met ons: centricabusinesssolutions.NL@centrica.com
Meld u aan om onze driemaandelijkse nieuwsbrieven te ontvangen:
Door een formulier in te vullen, gaat u akkoord met de verwerking van uw persoonsgegevens door Centrica Business Solutions zoals beschreven in het Privacybeleid. Centrica Business Solutions stuurt u regelmatig een nieuwsbrief en ander marketingmateriaal waarvan wij denken dat het voor u relevant is. U kunt zich hiervoor op elk moment afmelden.